Terugbetaal- en retourneringsbeleid
HOE KAN IK EEN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht?
Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren.
Bij Kussenwereld heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum. Wij willen binnen de 14 dagen wel de e-mail ontvangen.
Hierbij is het wel van belang om te vermelden dat je een aankoopbewijs nodig hebt om je geld terug te krijgen of garantie te krijgen.
Het is helaas niet mogelijk om een besteld maatwerk artikel om te ruilen wanneer je bestelling voldoet aan alle eisen.
Wil je een andere maat of kleur?
Dan kan je altijd een nieuwe order plaatsen.
Mocht het artikel niet goed zijn is het uiteraard garantie en zorgen we voor een oplossing.
HOE WORDEN DE VERZENDKOSTEN BIJ RETOURNEREN BEREKEND?
De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd.
Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet teruggestort.
Let op: de retourkosten; dit zijn de kosten die je betaald voor het terugsturen van de bestelling naar ons zijn voor eigen rekening!
Wil je geen retourkosten betalen?
Dan kun je je pakketje afgeven in Assen aan de Ten Catestraat 19
MIJN BESTELLING IS NIET NAAR WENS EN NU?
Bij Kussenwereld proberen we altijd met onze klanten mee te denken.
Mocht jouw aankoop uit onze collectie niet naar wens zijn, dan heb je altijd de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen retour te sturen.
Hierbij is het wel van belang dat je een aankoopbewijs hebt, zodat wij met je mee kunnen kijken naar het retourneren van je geld of dat er sprake van garantie.
Op maat gemaakte artikelen mogen niet retour mits er fabricagefouten zijn gemaakt dan lossen we het zo spoedig mogelijk op.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT EEN RETOURZENDING IS VERWERKT?
Een retourzending en verwerking hiervan duurt maximaal 14 dagen.
Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons terug gestort op je (bank)rekening/creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.
Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.
Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.
AAN WELKE VOORWAARDEN MOET EEN RETOURZENDING VOLDOEN?
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening!
Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
Meer informatie hierover lees je hieronder terug.
Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd.
Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Zonder track en tracé code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retours.
Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & tracé code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.